sâmbătă, 15 august 2009

Proasta organizare a evenimentelor din Romania

Cred ca pana acum am fost prezent la foarte multe evenimente underground din orasul meu si nu numai.
Oriunde te lovesti de aceeasi problema: ora la care trebuie sa apara subsemnatu’ in cauza. E o chestie ce tine de organizarea evenimentelor din Romania.
Pe afisul evenimentului scrie mare: incepand cu ora 22:00 (de exemplu), dar invitatul trebuie sa intarzie cel putin 2 ore, ca sa te faca sa astepti pana pe la ora 00:00.
Prima data nu stiam ce se intampla, “ba mai vine, sau nu? ca sa stiu daca plec”. Dar dupa aia am stat si m-am gandit si am observat ca acest lucru tine de marketing.
Pai sa o luam usor… daca stai sa astepti 2 ore ca sa isi faca aparitia omul in cauza, e normal sa nu stationezi ca boul: trebuie sa consumi si tu ceva, nu?
Astfel tot ei castiga si pe noi ne lasa cu buza umflata… ca sa asteptam.
Ps: Aici ma refeream la concertele de hip-hop, dar nu stiu daca se intampla asa si cand apare guta. Poate omul e de cuvant si n-o arde-n figuri.
Sursa :Aici

Niciun comentariu: