sâmbătă, 15 august 2009

Stirile ProTV fac spam

Acum 2 minute am primit un email cu ultimile stiri de la newsletter@stirileprotv.ro, bineinteles nesolicitat.

Mesajul e urmatorul:

Primesti aceasta prima serie de newslettere pentru ca, participind la una dintre campaniile “Stop torturarii animalelor!”, “Concurs stirileprotv.ro” si “Avem viata in sange”, ai intrat automat cu adresa tradnew@gmail.com in baza de date pe care echipa Stirilor ProTV o va folosi pentru a distribui newsletterul zilnic sau cel dedicat articolelor de tip Breaking News. Intentia noastra este de a te tine la curent cu cele mai importante evenimente din lume si de a incerca sa te implicam direct in campaniile sociale initiate constant de Stirile ProTV. Daca nu doresti sa mai primesti acest tip de mesaje, te invitam sa folosesti optiunea de dezabonare de mai jos!

Am stat si m-am gandit putin si sunt sigur ca nu am participat la nicio campanie spusa de ei mai sus, dar in schimb mi-am lasat emailul la un concurs organizat de un site din acelasi trust.

Asa se fac “succesuri” online la noi si inca odata stirileprotv.ro devin lideri cu cele mai multe vizite si afisari.


Niciun comentariu: